No 31. janvāra līdz 2. februārim starptautiskajā izstāžu centrā “Ķīpsala” norisinājās tūrisma izstāde “Balttour”, kurā plašākai publikai tika prezentēts jaunais Pierīgas tūrismu veicinošais zīmols “EXIT RĪGA”, sadarbojoties 14 novadiem – Olaines, Mārupes, Ķekavas, Baldones, Salaspils, Ikšķiles, Stopiņu, Ogres, Ropažu, Garkalnes, Ādažu, Ķeguma un Lielvārdes – un 6 partnerībām – biedrībām “Pierīgas Partnerība”, “Partnerība Daugavkrasts”, “Ropažu Garkalnes partnerība”, “Publisko un privāto partnerattiecību biedrība “Zied zeme””, “Stopiņu un Salaspils partnerība” un “Gaujas Partnerība”.
Izstādes laikā ikvienam tās apmeklētājam bija iespēja iepazīties ar plašajām tūrisma iespējām, kas paveras 50km rādiusā ap galvaspilsētu – aktīvo atpūtu, dabas, kultūrvēstures un izziņas objektiem, ko var apmeklēt gan individuāli, gan grupās.
Izstādē tika prezentēts arī velo-foto orientēšanās seriāls, kas šogad 8 posmu garumā norisināsies jau 12 novadu teritorijās, tai skaitā arī Garkalnes novadā. Šī aktivitāte reģionā notiks jau 3. gadu pēc kārtas. Iepriekšējās sezonās pasākums ir pulcējis vairāk kā 500 dalībnieku katru gadu, apliecinot, ka aktīva atpūta vienmēr ir topā. Izstādes ietvaros EXIT RĪGA stendu apmeklēja un ar tūrisma piedāvājumu Pierīgā iepazinās vairāk kā 2800 cilvēku.